Blomsterlevering med Interflora gjør det enkelt å glede noen du er glad i. Bestill blomster på nett, og vi sørger for at en lokal blomsterbutikk binder buketten og leverer den rett på døra – ofte samme dag.
Blomstene sendes fra din nærmeste Interflora-blomsterbutikk, og våre dyktige fagfolk binder en flott bukett til deg, som blir levert direkte hjem på døren. Med over 700 butikker i Norge og levering til hele verden, kan du alltid stole på trygg og profesjonell blomsterlevering.
Vi har besvart spørsmålene dere lurer på i forbindelse med blomsterlevering med Interflora:
Når du taster inn postnummer til mottakeren får du opp første tilgjengelige leveringsdato for det aktuelle leveringsstedet. I Interflora har vi lokale tidsfrister og lokale fraktkostnader, som kommer opp når du oppgir postnummer.
Det viktigste du må sjekke er at du har oppgitt riktig informasjon på mottaker. Vi trenger:
Du kan selv velge et tidspunkt i bestillingen for når du ønsker blomstene levert. Ved høytider som Valentines Day, morsdag og jul kan leveringstidspunkt avvike på grunn av stor pågang, og du må nok regne med at levering kan skje på et senere tidspunkt. På søndager og helligdager kan vi dessverre ikke levere blomster.
Vi kan garantere levering til bestemte tidspunkt på dagen til bisettelser/begravelser.
Ved leveringer til firmaadresse blir din blomsterhilsen levert innen kl. 15:00. Hvis du ønsker levering før et bestemt tidspunkt på dagen, velger du tidspunkt-levering i bestillingen, og det vil påløpe ekstra fraktkostnad. Der dette ikke ligger som et tilgjengelig valg, kan ekstra fraktkostnader påløpe, etter avtale med bestiller.
Hvis du krysser av på at blomstene kan henges på døren hos mottaker må du være sikker på at mottaker kommer hjem og kan gi blomstene vann innen kort tid. Dette skjer på eget ansvar. Blomstene blir ikke hengt på dør hvis værforhold/utetemperatur ikke tillater det, og i boligblokk der sjåføren er avhengig av å komme inn i oppgangen.
Hvis mottaker ikke er hjemme, og du ikke ønsker at blomstene henges på dør, eller det ikke er forsvarlig å sette fra seg leveransen, vil den tas i retur til butikk. Mottaker vil bli oppringt for å avtale ny levering, eller henting i butikk dersom mottaker ønsker det. Dersom det er nødvendig med en ekstra utkjøring vil bestiller bli kontaktet for belastning av en ekstra frakt på 110 kroner. Ved kansellering av bestilling som er forsøkt levert, kan bestiller bli belastet for fraktkostnadene.
Etter fullført bestilling blir ordrebekreftelse sendt til bestillers oppgitte e-postadresse. Se nøye gjennom ordrebekreftelsen din og husk at du selv er ansvarlig for at mottakers navn, adresse og telefonnummer stemmer på bestillingen.
Det er forskjell på tilgang på friske blomster mellom landsdeler og butikker. Interflora kan derfor ikke garantere at det alternativet du har valgt vil se nøyaktig ut som på bildene. Vi vil gjøre så godt vi kan for at det som leveres er så likt bildene som mulig.
Vi leverer din personlige blomsterhilsen rett på døra.