Ytterligere leveringskostnad:
Dersom leveringsadresse til mottaker av din blomsterhilsen befinner seg utenfor leveringsdistriktet til utførende blomsterbutikk, vil butikken be om en ytterligere kostnad for å levere. Det er i flere land store avstander og distrikter butikkene skal dekke. Du som kunde vil få beskjed om dette så fort vi får melding fra hovedkontoret i mottakerlandet, hvis det gjelder din bestilling.
Avvist ordre i mottakerland:
Da Interflora dessverre pr i dag ikke har medlemsbutikker på alle steder og områder i verden, kan vi oppleve at enkelte ordre blir avvist ved hovedkontoret i mottakerlandet. Dette grunnet at enkelte land ikke har medlem/utførerbutikk som kan levere til oppgitt postnummer eller sted. Dersom dette gjelder din bestilling, vil du som kunde få beskjed så fort vi får melding og vi vil tilbakeføre kjøpsbeløpet.
Leveringsbekreftelse:
På utlandsordre blir det ikke sendt leveringsbekreftelse automatisk, du må selv kontakte vår kundeservice for å vite leveringsstatus på din bestilling. Vår kundeservice vil uansett ta kontakt hvis det skulle oppstå problemer med leveringen.